Tisdag 7 februari Knappar och länkar...

Tack alla för fina ord. De gör att jag gör några försök till att få hit något. Idag gör jag försök med knapp och länk...?? Till projektet Pirate Mittens

Jag har ju lyckats få hit knappen också till

50399-5


Här en liten rapport om min vante: Jag tycker att själva stickandet går bra så här långt. I början var jag lite bekymrad över att mitt rosa garn inte syntes så bra. När jag sedan läst vad Mia skrev om trådarna under för att få dem mer framträdande försökte jag mig på det. Jag tyckte inte att det hände något, men nu när jag tittar på min vante syns det tydligt att något hänt de sista 6 varven! Det blev ju inte så snyggt. Nu lägger jag denna stickning åt sidan tills imorgon, jag får nog ta upp och börja om med hela mönstret tror jag.

                                                         50399-6                                                            





Kommentarer
Postat av: ingela

Det där med trådarna är väldigt intressant, satt faktiskt och tänkte på det senast jag stickade på mina vantar. Mitt problem är att jag tycker att det är så mycket lättare att sticka med att ha svarta tråden nederst och gröna överst på pekfingret.

Jag har en utmaning till dig på min blogg :)

Postat av: marianne lundholm

dom vantarna blir ju läckra

2006-02-12 @ 12:27:22
URL: http://mariannes.blogg.se
Postat av: Annelie

Vantarna blir snygga. Jag har gjort ett par sockor i samma Mönster.

2006-04-17 @ 08:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback