Torsdag 20 juli 2006

Rosa tröja


Rosa tröjaHär är min rosa tröja, som jag har tränat på när det gäller att sy ihop, inför monteringen av Rosebud... Jag är rätt så nöjd med tröjan, förutom att den är väldigt ROSA. Nu funderar jag över olika saker jag skulle kunna sticka för att dölja det rosa lite. Kanske några sjalar, halsband...? Blommor kom jag fram till skulle nog framhäva det rosa ännu mer och det vill jag ju inte. Jag tar gärna emot förslag.
Kanske det bästa ändå är att ge bort den? Jag känner mig inte alls rosa...

På lördag ska jag åka på semester och eftersom det inte är riktigt tillåtet att sticka på flyget tänkte jag att jag ska träna på att slå frivoliteter. Min faster Gun lärde mig grunderna för säkert 20 år sedan och det är också hon som målat min skyttel.
Frivoliteter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback