Onsdag 21 juni 2006

Förra veckan blev det inte mycket stickat, men dessa sockar blev färdiga ändå! Eftersom jag stickat dem i Alpaca utan att fundera över hur stora de skulle bli färdiga... blev de inte så stora. De är i ca storlek 33, som min dotter Tilda har, så hon är nöjd.

Tildas sockar

Här provar hon sockarna liggandes på överkastet som min farmor krokat och sedan broderat på.

Inspiration till sockstickning har jag främst fått av
Anna, hon har många fler sorter jag skulle vilja prova på!

Kommentarer
Postat av: heidi

Grattis! Dom är jättesöta

Postat av: Anna

Tack vad kul! Ja, det finns fler mönster än tid. De ser jättefina ut dina Embossed Leaves.

2006-06-23 @ 07:42:45
URL: http://annapuh.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback