Söndag 19 mars 2006

Erik

En bild på min bror, han tyckte att min blogg var tråkig. Jag får hålla med om att den inte är jätterolig, särskilt eftersom jag inte kommit mig för att skriva något på länge. Nu tror jag ju inte att det var det som han tyckte var det tråkigaste, utan att det var för att den handlar om stickning. Här är han iförd sin halsduk som han själv valt randningen till. Den röda kanten var en nödlösning då det mörka garnet tagit slut , men vi är båda nöjda med den.

Igår var jag hemma hos
Lisa där vi var flera som stickade och åt gott. Tack för en trevlig eftermiddag och mycket bra råd och inspiration! Efter besöket fick jag lite städat i min morfars lägenhet och väl hemma kom jag igång ordentligt med stickandet. Snart är jag färdig med Pomatomus. Jag påbörjade också en Rosebud i garnet jag köpte till Tubey. Så nu måste jag köpa nytt garn! Just nu lutar det åt blandningen som Lydia har av Tvinni och Alpaca, men jag hinner kanske ändra mig innan jag kommer till Göteborg nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du gillade sockorna! De är väldigt kul att sticka. Jag hittade inte någon mail via din sida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback