Söndag 4 februari 2007

Sockbyte

Häromdagen fick jag ett paket på posten!
Det kom från min sockkompis Kerstin och jag fick ett par väldigt fina och varma sockor av växtfärgat garn. De är underbara att ha på sig på kvällen när jag alltid fryser om fötterna.
Tack Kerstin!

Sockbyte1

Själv har jag inte börjat på mina sockbytarsockar...
Jag har bestämt mig för mönster.
Jag har bestämt mig för garn.
Men garnet har inte kommit till min garnaffär än, så...
när jag var där igår köpte jag annat garn, bla ett nystan Juvel för att sticka en mössa. Det blir Odessa i brunt garn och med rosa pärlor. Pärlorna köpte jag på Bead Place.

Odessa på gång

Så här långt hade jag kommit imorse, men nu när jag stickat lite till börjar jag bli orolig för att både garn och pärlor kommer att ta slut innan mössan är färdig. Kanske måste jag både till garnaffär och pärlaffär redan imorgon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback