Fredag 1 juni 2007

Äntligen fredag!

och jag hade tänkt att städa, tvätta, diska och sedan sticka hela kvällen.
Hur kan det komma sig att jag tror att det är så det ska gå till varje fredag, jag orkar ju aldrig allt det där. Nu har jag diskat och tvättat och tänker faktiskt sticka en stund. Städningen får vänta tills imorgon.

Förra helgen fick jag träffa lille Otto för första gången! Han var verkligen jättesöt och jag hade glömt att ta med kameran...
Av mig fick Otto en filt...

image101

... stickad efter
detta mönster i Bomull.
Det var roligt att sticka den, men när den var färdig började jag fundera över om det är så praktiskt med en rund filt... Jag hoppas att jag får rapport om det.

Kommentarer
Postat av: Din hemliga vän

Vilken vacker filt! Det måste ha varit en välkommen present.
En helt annan present är det hemlis-paket som snart kommer med posten till dig...

2007-06-06 @ 19:48:58
Postat av: Monica

Jättefin! Rund eller kantig spelar väl ingen roll, bara den är gosig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback