Torsdag 7 augusti 2008

Här borde jag visat upp mina 3 färdigstickade semesterstickningar.
... de jag packade ner till min minisemester hos mostern i Strömstad. Nu är de inte riktigt färdiga för jag glömde väskan och kom fram utan allergimaten och stickningarna. Tur att jag har en riktigt bra moster. Hon hjälpte till att köpa in mat till Elsa och hon hade en stor korg med garn att använda. Så jag stickade henne 2 disktrasor och påbörjade en sjal, den är nästan färdig, men jag har ägnat kvällen åt
OS-laddning istället för att sticka de sista 5 varven.

Nu så här i slutet av sommarlovet börjar energin komma och jag har kommit fram till att jag tycker att det är roligt att baka. Även sådant som jag måste... och jag ska göra mitt bästa för att komma ihåg det hela nästa läsår. Detta blev resultatet när jag fick lite inspiration till min vetefria bakning. Det ser faktiskt lite roligare ut med havregryn, russin och linfrön i.



Jag har också bestämt mig för att börja träna! På måndag... (och jag har bokat tid).

Kommentarer
Postat av: LenaL

Mums, vad brödet ser gott ut!



Ha det så jättegott!

Postat av: Lisa

Kram på söta du!

Lycka till med "nya livet" - Jag hoppas du inspirerar mig att försöka möta mina ambitioner snart ;)

2008-08-10 @ 23:47:36
URL: http://www.visalisas.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej vännen! Brödet ser verkligen jättegott ut. Vart skall du börja träna? Om det är på våra kommunpass hänger jag gärna med någon gång. Kramis

2008-08-12 @ 14:39:36
URL: http://www.segerstorshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback