Fredag 7 april 2006

Nu är de färdiga!

Jag är äntligen färdig med mitt
50399-4 - projekt nummer 2: Pomatomus

Här är resultatet:
Pomatomus

Jag har stickat i Alpaca från Drops och tycker att det blev väldigt sköna strumpor att vara fin i. Mönstret var roligt att sticka och ganska enkelt att lära sig.

Pomatomus2

Inspirerat av detta?

Pomatomus4

I sin tur av detta?

Pomatomus5

Det är min mamma som fotat när hon var på resa i Thailand.

Nu ska jag på allvar ta tag i pågående SIW-projekt: Tubey, också ett gratismönster från Knitty.com.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fina de blev, Ida! Lyxigt med sockor i alpacka. Och väldigt vackert med vitt, tycker jag! Mina blir nog klara lagom till midsommar ;-)

Postat av: pappa

Läcker blogg min kära dotter. Imponerad är jag och Susanne....
Kram

2006-04-09 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback