Söndag 2 december 2007

Adventstider

Jag blev faktiskt färdig med förra årets julkalender innan årets startade. Jag tycker att den blev riktigt fin i färdigt skick, men vilken konstig färg jag har valt. Vem kan ha den?

image130

Funderar som bäst på om jag ska vara med i sockklubben på stickamera... Då kanske jag skulle tvinga mig själv att sticka några par sockar, till mig själv. Än så länge finns bara ett enda par i mina egna lådor och två par på strumpstickorna... Jag kanske inte behöver sticka samma sort som alla andra ändå, bara bli lite lagom tvingad...

Imorgon blir det caféstickning i Borås! Vi ska testa ett café, sen får vi se om det blir något mer.

Kommentarer
Postat av: En annan ida

Jag tycker färgen på schalen var väldigt fin. Skulle passa bra till min syster Hanna :-)

Jag hoppas att jag snart kan hänga med i Stick i Väst.

2007-12-03 @ 14:49:28
Postat av: LenaL

Så jättefin den är! Ok, kanske lite svår färg, men du kommer säkert på något den passar till. Hoppas det var lyckat på stickcafét.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback