Tisdag 11 december 2007

Tidigare garninköp

En knepig samlig garn som jag köpte på Stickfesten. Många garner jag inte direkt tycker är vackra eller inspirerande och här ser de inte mycket ut för världen. Men de går alla i grönt, vilket jag tycker är bra. Ser jag dem dessutom med barnens ögon är de fantastiska, kanske inte just lingarnet, men det är ju helt rätt till mig, så det gör ju inte så mycket. Nu ska jag bara hitta på lite roliga saker att sticka.

image132




Undrar om jag kan hitta på något lika "vackert" som dessa... Jag tror att detta blir en uppskattad julklapp till en 5-åring som sagt sig behöva muddar.

image131

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Pärlmudden

Vilka söta muddar! Perfekt till en femårig prinsessa!

Postat av: Anonym

Hej och God fortsättning! Hoppas ni hade kul på ert stickcafé!!

2007-12-25 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback