Tisdag 2 oktober 2007

Tänk att du visste...

att min nyckelknippa såg ut så här:

image122

och att jag behövde ett nytt ulligt får!

Tusen tack till Anette för får och
en kopp garn!

image123

Garnet ska nog få bli vantar... tror jag... eller ett halsband... vi får se.

Nu har jag äntligen börjat på dessa sockar. Det har annonserats samköp av sockgarner och då är det ju bäst att sticka lite av det som finns kvar sen sist. Annars kanske jag inte tillåter mig själv att beställa något nytt...?


Kommentarer
Postat av: Lea

Åh, du har underbar stickning framför dig! Någon gång ska jag sticka ett par till.

Postat av: Anette Sundin

Hej Ida! Det var roligt att du gillade " En kopp garn pkt". Undrar förresten, om du har ett bra mönster på kjol eller klänning o var handlar du helst dina garner? Ha en bra höst! hälsn. Anette

2007-10-07 @ 20:47:04
Postat av: Ida

Hej! Ursäkta sent svar. Det enda jag fick veta om garnet var just att det var 100 % linne. Men du kan gå in påwww.nystat.se och ta kontakt med henne som jag köpte det av om du vill veta mer. Kram

2007-10-10 @ 20:26:13
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback