Fredag 4 januari 2008

Igen!!!?

Tänk att jag vann!
Fröken Fräkens advents-utlottning.

Detta kom med posten idag:


image142
Nej, inte det gröna stickade...
och det är inte jag som stickat heller, det är Susanne.
Jag har bara hjälp till lite med volangerna. Älskar färgen!

Idag var jag några timmar på jobbet. Jag vet att man inte ska jobba när man är ledig, men klassrum städar sig inte själva. Särskilt inte klassrum med högar...
Frös förskräckligt när jag var där, fick sätta på mig mina muddar för att hålla fingrarna varma. Så nu funderar jag på om jag kanske ska gå med i pulsklubben ändå... Lite idéer och nya muddar skadar väl inte. Jag behöver ju inte sticka alla. Funderar ett par dagar till.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, te blir helt klart ännu godare i en skoj kanna! :)

Postat av: Ida

Grattis till vinsten! Jag är inte ens klar med min insekt... Måste fylla den, ge den ben och dekorera men det kommer nog =) Sheldon är jag nöjd med =) Han sitter än så länge söt i fotöljen i TV rummet =)

2008-01-06 @ 10:07:55
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: LenaL

Grattis till vinsten! Det är sånt som sätter guldkant på tillvaron. Härlig färg på garnet, ska bli spännande att se vad du hittar på med det.

2008-01-11 @ 09:07:49
URL: http://leludh.blogspot.com
Postat av: Gudmorgun

Jag har ju tittat tidigare, men nu gjorde jag bus, som jag bekänner. Jag kopierade bilden på Tilda+Elsa i pysselpyntet som de hade gjort. De är ju jätteduktiga och mycket söta. Dessutom är alla dina foto som du sätter in så fina. KUL och KRAM från Gun

2008-01-23 @ 10:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback