Lördag 29 december 2007

Nu måste jag jobba på här...

I söndags fick jag träffa den lilla bebisen Freja. Hon fick detta av mig:

 image134    image133

De vita tossorna har jag stickat efter ett Debbie Bliss - mönster, mössan kan också komma därifrån, men jag är inte riktigt säker. De små grå skorna kunde jag bara inte låte bli att sticka, de heter: Saartjes bootees och finns
här.

Jag hade inte några knappar hemma när jag kom till den delen och kom fram till att hakar kanske var riktigt bra för att spänna åt lagom hårt runt den lilla foten. Men det hade ju varit finare med knappar...

En av de absolut bästa julupplevelse var när systerdottern Siri, 5 år, öppnade paketet från mig. Hon sprang upp och runt i hela huset och ropade: "Nu blev jag avundsjuk!!!". Hon var väldigt, väldigt nöjd med ett garnnystan och en rundsticka. Dagen efter frågade hon mig om det var av mig eller mormor hon fått garnet och när jag sa att det var från mig sa hon bara "ÅH" och kramade mig jättehårt.


Kommentarer
Postat av: LenaL

Så jättegoa babysaker du gjort! De är helt bedårande.

Visst värmer det när ett litet barn blir nöjt! De förställer sej minsann inte.

Önskar dej ett riktigt gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback