Söndag 30 december 2007

Kalenderstickningar!


Nu är året snart slut och jag har faktiskt redan hunnit göra färdigt kalenderstickningarna!

image135

En liten bokmal blev det av
Frökens kalenderstickning. På bilden skymtas också min samling av IKEA-kataloger som kan vara bra att ha...

image136

Johannas kalenderstickning var också rolig och det här blir en fin present att ge bort vid tillfälle.

Förra årets kalenderstickning blev ju färdig strax innan dessa började och jag visste inte riktigt vem som skulle kunna tänkas ha den blå halsduken. På julafton visade det sig att Susanne passade väldigt bra i den, så hon fick en liten extra julklapp.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag började på Sheldon ändå. Har min förhoppning om att hinna sticka klart den nu innan skolan börjar. Har även bestämt mig för att investera i ett par strumpstickor till. Tre projekt och en omgång stickor är ingen bra kombination =) Ett riktigt gott nytt år! Kram ida

Postat av: Pia

Grattis till vinsten, din bokmal är jättesöt, väl värd att vinna!.

2008-01-01 @ 21:02:58
URL: http://snigelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback