Onsdag 9 april 2008

Trött

Oj, så mycket det var att ta igen här hemma när jag haft min underbara helg på
Grötö. Tur att jag haft det så bra och fått så mycket energi... annars hade det ju aldrig gått.

Jag hinner inte skriva allt jag skulle vilja berätta om, men lovade ju en länk till sjalmönstret jag stickat min blåa ull-silke-sjal efter. Här är det: Diamond Knit Shawl. Någon svensk översättning hittar jag inte, men jag kan hjälpa till med att översätta de olika maskorna om någon behöver. Lycka till!

Återkommer med mer rapporter om Grötö och stickning.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag har översatt just det mönstret. Har inte fått tillstånd att lägga ut det på min blogg men det går bra att kontakta mig om man vill ha en svensk variant via mail.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback