Annandagen 2008

Mera julklappsstickning...


Det blev bara ett par stickade julklappar, egentligen bara en, denna:



Den är stickad i det billiga Sportsgarn inköpt på Europris. Jag hade inte koll på att det skulle tova så bra som det gjorde, så väskan blev väldigt mycket mindre än jag tänkt mig, men den är söt och
min syster fick den i julklapp.

Lilla Lykke fick inte sin kofta, den är snart klar, nu fattas bara knapparna som jag kanske hinner köpa imorgon.

Av mamma fick jag lite garn och stickor och idag visade det sig att jag ska få denna också!
Jag har också stickat efter Johannas julkalender. Resultatet blev detta:



Jag stickade i Lanett med stickor 3. Denna halsduk gav jag bort till kortlotteriet på Ajas årliga Annandagsmiddag.


Kommentarer
Postat av: Marlena

Barnet ropade precis "En sån väska vill jag också ha!!" i örat på mig så jag får nog ta en tur och kolla in din garnkälla. Luddade det mycket i maskinen?

Postat av: Linda

Hej vännen! Hoppas du haft en underbar jul och en trevlig nyårsafton. Njut ordentligt av din ledighet. Snart börjar jag jobba igen. Det blir konstigt att inte träffas varje dag. Kram

2009-01-01 @ 10:50:13
URL: http://www.segerstorshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback