Lördag 16 februari 2008

Sportlov,

har jag haft i en vecka, men det har verkligen bara susat förbi och retat mig. Själv har jag legat i sängen/soffan hela veckan med hög feber och ont överallt. Efter några dagar med penicillin börjar jag må lite bättre, men inte bra. Känner mig inte precis utvilad och mer ikapp inför jobb på måndag, snarare tvärtom.

Några saker har ändå gjort mig lite gladare:

Jag vann
Petras utlottning och fick denna fina nåldyna

image148

Jag hörde när systerdottern ringde dottern för att planera sin packning när de igår skulle få åka till nästanmormor Aja. De diskuterade länge vilka stickningar som skulle få följa med (de är 8 o 9 år).

Jag har fått börja sticka på rosa prinsess-Beeton sedan min mamma köpt mig lite pärlor. Ja, garnet bidrog hon ju också med... Jag har ju gått med i Pulsklubben för att få lite olika värmare att ha på jobbet. Just dessa rosa kommer nog inte jag att använda förstås.

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback