Lördag 26 januari 2008

Jag vann igen!

Nu var det
Eva som lottade ut lite garn för att minska sitt garnlager...
Jag vann 100 g Opal. Perfekt! Jag har ju lovat mig själv att inte köpa så mycket garn och särskilt inte sockgarn, men eftersom Sockklubben är igång, så kan det ju hända att det behövs. Det kommer däremot inte att användas till februarisockan för den är nog finast i enfärgat.

image143


Förra helgen var jag på uppstart av SIW-KAL: Anemoi
Tack Marie!

image144

Jag har inte kommit längre än så här, för jag har några andra viktiga stickningar på gång. De kommer att visas en annan gång. Lite nya idéer är också på gång. Ett eget mönster finns i huvudet, är inte säker på att det kommer att lyckas, men jag kan avslöja att det är DROPS Lin som är tänkt som garn.


Kommentarer
Postat av: LenaL

Jättegrattis till vinsten! Det kommer att bli nåt kanonsnyggt, det är jag övertygad om. Ser fram emot att få se vad.

Postat av: Strumpstickan

Grattis!

2008-02-16 @ 15:14:15
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback