Onsdag 15 oktober 2008

15 oktober!!

Så här fort kan tiden inte få gå! Idag skulle jag och en kollega boka en tid för att planera en presentation av kvalitetsredovisningen på skolan. Jag insåg att det är för mycket och tiden går för fort, när det känns som om det är imorgon, när det i själva verket är på onsdag om två veckor vi ska genomföra presentationen. Varje dag tänker jag: Om två veckor är den här intensiva perioden över... och jag hinner göra allt det där andra som jag vill göra... Jag undrar lite över hur långa två veckor jag ska behöva. De kanske är över i februari?

Men mycket roligt hinner jag ju med också. I lördags var jag och firade årets 60-åring. Så här glad kan man bli när man får en likadan mössa som barnbarnen har.



Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Ida!!

hon blev så himla fin i din mössa som du gjort!!

du e grym på att sticka...

kram Sandra

2008-10-16 @ 19:35:59
Postat av: Ada

klockrent.....

Postat av: Linda

Vilken jättefin mössa! Känner igen det där med att tiden rusar iväg. Fast inte nu förstås, nu njuter vi av lugna, härliga dagar! Torsdag den 30/10 passar fint för oss också. Kramis

2008-10-22 @ 20:06:39
URL: http://www.segerstorpshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback