Söndag 5 oktober 2008

En helg som känts lång och bra, men nu är slut...

Jag kom iväg från jobbet tidigt i fredags och det gör en hel del för att få det att kännas som en lång helg. Att vi dessutom startade helgen med skogsutflykt gjorde det nog inte sämre. Det var Tildas scouter som hade familjedag.

Vi har också hunnit med konståkning, ridning och bio!

Gympapåsarna är klara. Jag fick sy dem till sist, men båda flickorna har klippt ut och sicksackat fast applikationerna.



Nu längtar jag efter att slutföra några stickningar också. Igår fick jag inte något stickat, sydde bara i ett foder i min älsklingsväska, äntligen, jag hade slitit ut det gamla.


Kommentarer
Postat av: Ada

Vad fina gympapåsarna blev.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback