Långfredag 10 april 2009

Länge sen sist...

och det beror på massor av jobb, workshopsförberedelser (till
SiV och alltså för länge sedan avklarade) och att jag fått lägga tid till annat hantverk, nämligen byggandets.

Men nu är jag här igen, stickar roliga saker och längtar fortfarande efter mer sticktid.

Här kommer en kort sammanfattning (gällande stickning) av veckorna som gått.

Först var det ju SiV, där jag hade en workshop i att sticka smycken. Här finns lite av det jag hade med dit och visade.




Jag får tack M för fina bilder.
Ett stort tack riktar jag också till workshop-deltagarna! Tack vare Anita har jag nu också lyckats göra en brosch med en blomma.




 Kollegan A har lärt mig att "sticka vänsterhänt" och då kom denna spiral till världen. När hans dotter kom till världen för ett par veckor sedan fick hon en tröja som tack.




Kommentarer
Postat av: carina

Fina saker du gör. Hur går det med Reumakoftan? När träffas vi nästa gång, tro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback