Söndag 30 augusti 2009

Nu snart kan jag presentera lite mer av det jag gjort det senaste...
En del har ju varit hemliga, andra mindre hemliga, men tiden har inte funnits för stickning. Av och till har jag ändå snott åt mig lite tid, på bekostnad av städningen såklart.

Denna vecka har jag varit lite sjuk, så där skolstartsförkyld, lagom mycket för att orka sticka lite. Så jag har stickat klart ett och annat, men ännu inte hunnit montera allt och absolut inte hunnit fota.

Idag kom mina tjejer hem igen och de ska få hjälpa mig att fota de närmsta dagarna och sen... kommer det bilder på bloggen...

Medan jag sitter och monterar diverse små saker funderar jag på vilken sorts stickerska jag är... är det mest Balett jag ägnar mig åt? Tango? eller kan det vara Quick-step? Jag har ju prövat Vals och Foxtrot, Poppin' & Lockin' också, men jag tror inte det är så mycket jag...

Vill du veta mer? Titta in på
SO YOU THINK YOU CAN KNIT

Har du dessutom någon åsikt om var jag hör hemma är det bara att lämna en kommentar här.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var inte lätt att välja kategori. Du är nog lite av alla de där dansstilarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback