Onsdag 24 juni 2009

Ordning och reda!

önskar jag mig.
Borde väl göra som
Mia, fota alla garner och ordna dem i Ravelry, så jag vet nästa gång jag tror att jag "behöver" nytt. Det gör jag inte nu, men jag har fotat mitt garnskåp:



nja, det blev bara övre halvan... ser att jag borde ordna nystanen lite bättre, ska bara bestämma mig för hur.

Jag är inte världsbäst på ordning i mitt hem, men när det gäller verktyg (av de flesta slag) brukar jag ha koll. Därför blev jag väldigt irriterad när Elsa och jag äntligen skulle få upp spegeln i sovrummet och jag inte kunde hitta vattenpasset. Som tur var så är spegeln rund och ingen kan se om krokarna sitter rakt eller ej...



Vattenpasset hittade Elsa i sin bokhylla dagen efter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir fint!! Vi får höras... Nu åker vi t grekland lite först!! En v, start måndag...

SOMMARKRAMAR t er ALLA!!!

Åjtp

2009-06-27 @ 10:07:09
Postat av: Linda

Vi kommer!!! Vilken dag passar er bäst. Vi kan när som helst. Vi bara surfar runt och myser av ledigheten. Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback