Söndag 24 maj 2009

Blockad balsjal

Nu ligger den sträckt. Jag har inte dragit så mycket i den, den är stor ändå, kanske för stor?! När jag hittade ett fel i mönstret och fick leta rätt på rättningen av det hittade jag också kommentarer om att den var stor. Att sticka i Merinosilk känns ju aldrig stort, så arbetet har inte varit särskilt tungt, men jag ser på den färdiga sjalen att den är stor och nystanet är litet...




Ikväll fäster jag trådarna och under veckan ska jag se till att L får den.

Kommentarer
Postat av: "L"

Hej Ida, den ser perfekt ut och jag kan knappt vänta! Vi hörs i veckan? mvh L

2009-05-24 @ 16:30:04
Postat av: carina

Hallå där. En sån började jag med för ca två år sedan o början ligger nu i en påse i lådan under sängen. Den får ligga där ett tag till. Som vanligt gör du underbara saker o klara...ja det blir de ju oxå

Postat av: Anonym

Jättefin! Den kommer att passa Lisa perfekt.

2009-05-25 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback