Söndag 27 augusti 2006

Dimma

Igår var jag på 40-årsfest. Till 40-åringen hade jag stickat
Dimma med mönster från Sticka!
Jag valde mönstret mest för att jag "behövde" få testa Kid Silk Haze, vilket jag ändå inte fick för det fanns inte när jag skulle köpa det. Jag stickade istället i Super Kid Seta, som ska vara väldigt likt. Men jag måste nog ändå få göra något i Kid Silk Haze för att få testa (bara föra att få köpa mer garn).

Halsduken blev väldig bra tycker jag själv, fotot blev lite sämre...

Dimma


Kommentarer
Postat av: Mia

Å den är ju så fin! Den vill jag sticka av mitt kidseta. Tack för att du påminde mig! :-)

Postat av: heidi

wow, det är bara att gratulera den lyckliga mottagaren till en sådan vacker present!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback