Torsdag 28 december 2006

Innan-julen-stickning presenteras...

December har ju varit en hektisk månad och jag har verkligen inte hunnit med bloggen, men
ännu ett
SIW-projekt klart...
Denna gång var det detta mönster som jag använt.
Garnet jag stickat med har jag fått någonstans någongång och heter Grande, från Hjertegarn. Jag stickade bara slätstickning mellan resårkanterna, tekniken i mönstret blev inte alls snyggt.

Shrug2  Shrug

Här är det min mamma som är modell och det var även hon som fick shrugen i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Eva Siding

Den ser ju bra ut.Gott Nytt År!
Eva i Lund

Postat av: heidi

Här har verkligen flitens lampa lyst! Och fint är det också. Shrugen sitter verkligen perfekt på din mamma. Roligt med klappar med sådan perfekt passform!

Postat av: Ingrid

Urtjusigt! Jag gick ju i däck med min - få se om den är räddningsbar - eller så är det för mkt former här som spökar :-))

Grattis å Gott Nytt År!

Hälsar Ingrid

2006-12-29 @ 09:59:07
URL: http://grelber.blogs.se
Postat av: ingela

Åh, va fin den blev !
Min ligger längst ner i stickkorgen....

2006-12-29 @ 10:34:23
URL: http://ingelas.blogspot.com
Postat av: heidi

Hej,

visst använde jag rekommenderad stickstorlek för Järbos lilla lovikka till mössan. Busenkelt med andra ord:-)

Postat av: Annapuh

Vad tjusigt.. undrans om man får se den där live på nästa stickcafé! :o)
Mvh
Annapuh

2006-12-30 @ 19:50:14
URL: http://annapuh.blogdrive.com
Postat av: valtrex overnight delivery

Cool site. Thanks:-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback