Söndag 26 februari 2006

I lördags tjuvstartade jag ju med SIW-projekt nr 2: Pomatomus
Nu gjorde det nog inte så mycket att jag startade lite tidigare, för jag har inte kommit längre än så här...

pomatomus

Jag insåg nämligen snart att det inte fanns en chans att hinna färdigt med den innan min systers födelsedag och då gjorde jag denna istället: 

Adas handledsvärmare

Mönstret finns här: Mrs Beeton

Jag har använt mig av lite restgarner: ett tunt bomullsgarn och Petite mohair
Tur för mig att min syster bara vill ha en handledsvärmare (av varje sort)!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina! Sockorna blir nog kanonfina i vitt.

Postat av: anna karlåker

Jag beundrar dig som har fått till pulsvärmarna. Själv hittade jag på mönstret efter att ha gått bet på engelskan...måste öva mer.
Återkommer till din sida...MVH Anna

2006-03-23 @ 22:36:42
URL: http://lyck-annas.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback