Söndag 11 juni 2006

WWKIPD

Igår träffades ett stort gäng stickerskor i Botaniska för att sticka offentligt.

WWKIPD

Lisa hade gjort fina skyltar som jag glömde att fota. Som tur är har Mia bilder på dem.

Efter några timmar i solen fortsatte jag, Lea och Lisa stickandet hemma hos Lisa. Nu var det fotbollsstickning som gällde. Lisa tog fram och stickade på sin Tubey. Lea stickar en härlig sjal i mohair som såg ut att snart bli färdig. Själva fotbollsmatchen går jag inte ens in på. Om jag någonsin ska kunna gå in för och dessutom kommentera en match behöver det nog hända mer spännande saker än det gjorde igår...

Jag har inte anmält mig till Fotbollsstickningen, men tänker ändå haka på för att få några stickningar som ligger hemma i korgarna att bli färdiga. Först ut för min del är min Rosebud:

Rosebud

Igår blev jag färdig med "kroppen" och idag har jag lagt upp för ärmarna.

Kommentarer
Postat av: marianne lundholm

rosebud är ju jättefin, snygg färg oxå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback