Torsdag 19 april 2007

Härliga stunder

I lördags var jag på lördagsstickning på
Västerhav, Grötö.

image86

Nu var det ju inte bara jag, utan ca 40 "sticktanter" samlade.


Igår var jag på Fristad folkhögskolan och såg Filantropen, en föreställning som till viss del handlade om oss stickerskor. Jag vet att Mia hittade en del textrader i våra bloggar, men jag anar att det inte var många i publiken som kände till det...
En handlade iaf om provlappar som måste dokumenteras, eftersom de är så ovanliga och då insåg jag att även jag har en sådan att presentera efter Grötö-stickandet då jag lärde mig dubbelstickning:

image87image88

Jag är ganska nöjd med detta, men vet inte riktigt vad jag ska ha det till. Lisa hade en del idéer, kanske att jag använder någon av dem vid tillfälle, men just nu har jag många andra saker jag hellre stickar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du var där! Fina dokumenterade provlappar också ;-)

Postat av: Marie Dämbäck

Wow! Så du stickade också?! Själv tror jag att jag mest pratade, men på Söndagen fick jag faktiskt till något dubbelsidigt, men inte så fint som din.

2007-04-19 @ 22:44:51
URL: http://upprepat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback