Söndag 1 juli 2007

Semester

har jag haft, därför har jag inte rapporterat något här. Egentligen har jag massor att visa, men det får komma efterhand.

När jag först blev ledig för 2 veckor sedan åkte jag till Köping på kurs för Britt-Marie Christoffersson. Det var väldigt roligt, många nya idéer om vad jag skulle kunna göra om jag hade lite, lite mer tid. Tiden kanske kommer?

En helg är ganska mycket tid iaf, så resultatet av den blev detta:

image104

Jag lyckades inte heller hålla mig, jag är ju så nyfiken! Så jag anmälde mig till Mystery Stole 3. Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Monica

Berätta mer om kursen, hur var det att träffa BrittMarie m.m, hon verkar fantastiskt duktig?

Postat av: Lea

Jag håller också på med Mystery Stole 3. Änså länge är det i alla fall väldigt roligt och hanterbart, får se hur det går sedan. Vad blir det för garn?

2007-07-02 @ 13:26:33
URL: http://stickstack.blogspot.com
Postat av: Lea

Kursen hade ju jag tänkt höra mer om på träffen igår, men tror du jag kom ihåg att fråga. Kom på det strax innan jag somnade, och då var det ju alldeles för sent.

2007-07-03 @ 17:07:41
URL: http://stickstack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback