Onsdag 13 juni 2007

Hemlis

Min hemlis har skickat ett paket till mig. Jag fick det igår och var så nyfiken att jag glömde fota själva paketen som låg i paketet.
Ett långt brev låg i paketet med instruktioner om i vilken ordning jag fick öppna mina presenter och jag fick börja med det hårda som innehöll 2 skivor med blandad musik. En del som jag kände igen, en del som var nytt för mig. Så spännande det är! Jag är mycket nyfiken på vem det kan vara som skickar så underbara presenter till mig. Det andra paketet innhöll garn och mönster som förslag på saker jag kan sticka (eller kanske till och med virka) av garnet. Sheldon har jag ju funderat på ett tag, men inte gjort. Fast en virkad katt skulle ju också vara roligt att göra, om jag bara kan...


image102

Häromdagen anmälde jag mig till detta:  
image103   
Nu riskerar jag inte att bli utan stickning i sommar heller...      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tack så mycket! Hoppas du får kul på kursen i helgen!! Mvh Anna

2007-06-15 @ 16:00:18
Postat av: Monica

Kul att du skrev och berättade om sjalen och fotot m.m, den gröna hjärtansjalen blev ju jättesnygg!

Postat av: Joanna

Än så länge är det ju inte torrt.
Fungerade vore det väldigt kul . Det var görenkelt. Och jag har 16 paket Kool-aid kvar, och en arbetskompis med barn som snart reser till usa för att studera, dvs goda möjligheter att få fler påsar lätt.
Jag minns när min mor och faster växtfärgade garn ute i farmors trädgård
en sommar när jag var ung....
På tisdag åker jag till Teneriffa med jobbet på studieresa och är borta ca 1 vecka, sen när jag kommer hem har jag semester i 4 veckor så då går det nog att ordna en eller kanske flera träffar. Är du i krokarna något tror du?

2007-06-20 @ 23:35:37
URL: http://joannasstickaventyr.blogspot.com/
Postat av: Monica

Trevlig Midsommar!

2007-06-21 @ 10:11:13
URL: http://strumpstickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback