Torsdag 10 maj 2007

Hemlis

Jag har fått ett paket från min hemliga vän!
Ett mycket väldoftande paket med innehåll som passade mig perfekt.
Ett vackert entrådigt garn från Färgkraft, choklad och te. Jag undrar vad jag ska sticka av garnet. Jag får sätta mig med min choklad och en kopp te och tänka ut något riktigt roligt och vackert.
Tusen tack till min vän!

image93  image94

Mina barn vill också ha hemliga vänner så nu är jag administratör för ett mini-hemligvän-projekt. Med är mina två barn, en kompis till dem och min mamma. Det hela är mycket spännande.

Kommentarer
Postat av: Dockmamman

Hejsan!

Kom med i Dockmammans stickcafé så kan vi ordna en hemliskompis för barnen där... Ha det bra/helén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback