Fredag 16 september 2007

Länge sen sist...


... men stickar gör jag....


 ... avslutar gör jag inte...



Detta håller jag på med:

  • Muddar med snoddar:  image126
  • Secret of the stole:  image127
  • Julkalenderstickning sedan förra året. Den blev liggande pga av färgen. Den är nästan färdig och nu har jag fäst alla trådarna. Bara blockning och en liten blomma som saknas och någon som kan tänkas vilja ha den image128


Nja, nu är ju inte detta allt precis, men kanske det som är allra mest aktuellt.


Dvs, det som var mest aktuellt när jag fotade.

  •  Just nu är det ännu mer aktuellt med nya strumpor i grått Sisu, och en fogvärmare...

  • Lite mer liggande, längre ner i korgarna, finns några babytossor från olika mönster, ett par väskor och massor av annat.

  •  På önskelistan just nu är massor av garn och tid att användas till vantar och mössor till mig och mina flickor.

Kommentarer
Postat av: Eva i Halmstad

Hej.
En fogvärmare? Är det något man har kring midjan eller..
Eva.

Postat av: Ann-Louise

Läckra muddar med snoddar! Svåra?
Ha en bra helg!
Ann-Louise

2007-11-23 @ 16:30:41
URL: http://parlmudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback