Söndag 24 augusti 2008

Kamilla har utmanat mig och idag antar jag utmaningen:


Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG LISTA:

* laga mat
* läsa om diagnoser i aritmetik
* blogga
* baka bröd utan vete, mjölk, ägg, baljväxter
* klä in Tildas läsebok med hästpapper

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För 10 år sedan mådde jag illa, kräktes och var gravid och lycklig.

Ställen jag bott på?

Jag har bott på många ställen, här kommer de orter jag bott i:

Göteborg
Svärdsjö
Särna
Borås
Nödinge
Worcester (bara 3 månader)

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

* betala mitt studielån
* ordna en större lägenhet, med 3 sovrum, 1 arbetsrum och 2 badrum, förutom kök och vardagsrum
* köpa en häst (har lovat Tilda detta)
* betala någon som tar hand om hästen
* inte oroa mig över att pengarna inte räcker månaden ut


Regler: Svara på alla frågor.
Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört Lycka till!

Jag utmanar:
Bibblostick
Malin
Mia
Marie
Ulrika
Lea

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Ida!

Nu har jag svarat på din utmaning, det var faktiskt lite kul :)

Postat av: Sannstick

Har du bott i Svärdsjö. Pappa har jobbat där många år och det är nära min "hemstad". Kul!!!!

2008-08-28 @ 06:21:05
URL: http://sannstick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback