Tisdag 19 augusti 2008

Jobb!

Nu har jobbet startat igen och jag känner det i hela kroppen. Det är roligt och spännande, utmanande och stressigt!

På torsdag kommer eleverna och då ska ju allt vara klart, det är det inte...
Lite hinner jag sticka, men mest för att jag är så trött att jag verkligen inte orkar tänka en enda vettig tanke när jag kommer hem.


Arrangemang och foto: T & E

Lite piggare blir man då när det kommer paket med posten. Det kan hjälpa så mycket att det till och med blir ett litet blogginlägg.
Detta är innehållet från Mixa och matcha-paketet som kom från
Kamilla! Tusen tack Kamilla, det var ett fantastiskt paket och jag ser verkligen fram emot att få sticka vantar och annat roligt. Chokladen kommer att smaka gott till kaffet om en liten, liten stund. De absolut finaste stickmarkörerna finns nog i min ägo numera, de syns inte så bra på bilden, men här kan man se fina tårtbitar lite närme. Visst blir man sugen!?!

Min OS-stickning går inte riktigt jättebra, jag undrar om jag verkligen gör rätt. Det kan hända att det fattas en sida eller två i mönstret, som kommer från min pappas mormor och hon dog innan jag föddes och det är ju ett tag sen nu...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Ida!

Det var ett tag sen jag var inne på din blogg. Jättekul att se så mycket fint du har stickat och annat praktiskt du har gjort (hylla mm).

Stickmarkörerna du fick från Kamilla var ju så söta, man blir absolut sugen ;).

Ha det fint och lycka till med jobbstart!

Linda

Postat av: Kamilla

Vilken tur att paketet var uppskattat (:

Kolla på min blogg så har du fått en utmaning :P

2008-08-23 @ 09:29:59
URL: http://kamillastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback