Juldagen 2008

Idag är det lugnt och skönt!

Det var det egentligen redan igår, kanske inte så lugnt och skönt rent objektivt, men för mig, den stressiga tillvaron tar slut för mig kl 8.30 på julaftons morgon. Då har jag varit vaken halva natten och gjort klart allt och sedan vaknat för att göra frukost och framför allt tänt ljus.
Resten sköter andra och jag kan bara njuta av glada barn och härlig stämning. Många barn var det, många julklappar blev det också.

Själv fick jag också flera julklappar och några stickiga sådana. Bl a fick jag ju denna julklapp som var lite väntad, genom
Stickameras julklapssbyte




TACK! till Madelen! Fantastiskt att jag fick korta fina 3 mm-stickor, det har jag verkligen saknat. Garnet vet jag inte än vad jag ska använda till, men det är ju en sort som man kan hitta på mycket av.

Nu ska jag sätta mig och göra klart min sista julklappsstickning, jag vågade inte sy ihop i stress...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback