Lördag 6 december 2008

Barnens dag



Min isprinsessa tillsammans med stora kusinen efter en liten klubbtävling. Dräkterna har min
syster sytt.

Efter detta fick jag skynda iväg för att gå på föräldrakurs i stallet. Jag har till stora dotterns förtjusning idag både sadlat och tränsat (heter det så?) Apollo. Helt matt kom jag hem för att duscha och göra mig iordning för kalas för stora tjejens första kompis fyller 10 år och vi var bjudna på kalaset. Helt fantastiskt fort har tiden gått sedan jag höll denna lilla tjej i min famn första gången, då var hon inte så förtjust för jag hade min stora bebismage i vägen.

Mycket annat än stickning blev det idag, men jag kan heller inte skriva så mycket om den, många julklappar är på gång och jag tycker nog inte att jag har tid att jobba mer den här terminen! Trots att det redan ligger stickningar överallt har jag börjat sticka på Johannas kalenderstickning, bara för att jag är så nyfiken.


Kommentarer
Postat av: bibblostick

Mormor tycker det är jätteroligt att barnbarnen är isprinsessor och rider. Båda sakerna drömde hon om som barn.

Postat av: eva

Hej SticksIDAn!

Underbarat fina flickor! Jag såg dem just på Adadone också! Tänk att vi har så duktiga flickor i familjen! De brås väl lite på Fanna allihop, hon gillade ju att rida som ung, det vet väl Tilda?

KRAM från en stolt faster och gammalfaster

2008-12-08 @ 23:07:08
Postat av: Anonym

Oj, oj vad jag är imponerad av hästeriet!!!! Var tvungen att titta på hästen, ser väldigt stor å farlig ut!!! STORT! (Hälsa T att den ändå var fin)

Även stort att våra flickor är så stora- lite jobbigt oxå

Kram Åsa

2008-12-11 @ 14:57:37
Postat av: Linda

Det var mysigt att ses idag. Vi kanske skulle klämma in en lov fika igen:) Vilka fina isprinsessor. Vad duktig du är som blivit en sån modig hästmamma. Du kanske skulle ta med dig flickorna ut någon dag så att dom kan rida på Diana. Kramis

2008-12-12 @ 19:58:16
URL: http://www.segerstorshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback