Söndag 27 juli 2008

Enligt min syster måste varje riktigt hem bestå av minst 30 skolådor...

Nu har jag satt upp mina första 5. Dessa 3 röda i min röda hall lyckades jag faktiskt borra hålen för själv, men väggen är hård, tur att jag har en rejäl borrmaskin. Dessvärre har jag lyckats skruva fast själva borret i maskinen så hårt att jag nu inte kan få loss det. Tur att jag bara använder en sorts plugg o skruv i min lägenhet!



Ser det inte ut som om det behövs något ovanför lådorna?

Det bästa med dessa 3 lådor är att jag får en pall extra att förvara mina garner i. Om det inte visar sig att det är det bästa stället för hopprep, bollar och kritor förstås. Vi får se när tjejerna kommer hem.

OS-förberedelserna är i full gång!

Kommentarer
Postat av: Bibblostick

Så otroligt prydligt det ser ut!

Postat av: Anonym

Såja, nu börjar du komma igång..../ systern

2008-07-30 @ 07:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback