Tisdag 8 juli 2008

Barnpyssel

Förra veckan fick flickorna använda symaskinen fritt. Detta blev resutatet av ett projekt till lillasyster från storasyster:





Efter ett par symaskinsdagar åkte jag och mina tjejer ut på en liten minisemester med tält. Nu blev det bara en natt i tältet, men vi satte upp det 2 gånger.
Här är beviset, ett mittinattenkort:



Jag tycker att det är underbart med digitalkameran! Nu kan jag låta barnen fota hur mycket som helst... Det blir helt andra bilder när min 6-åring håller i kameran än när jag gör det:



Kommentarer
Postat av: Tvärslå

Jätte supersnällt av dej att erbjuda dej att hjälpa mej men jag vete sjutton hur jag skulle förstå iaf, jag blir som ordblind jag måste se för att förstå.

Tusen tack ändå. Och din sjal var jättefin :)

Postat av: Monica Hansen

Kul!

2008-07-09 @ 07:50:04
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen
Postat av: Linda

Vilka underbara kort dina barn tog =).

2008-07-11 @ 00:45:24
URL: http://levarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback