Torsdag 19 juni 2008

Stickningar på gång

har jag i massor. 2 stycken arbetar jag mer med just nu.

Det är
Quill lace- sockarna som var Sockklubbens påskmönster. Jag måste ju bli klar med några sockar i detta kvartal för att få vara med i tävlingen.



Det är också min EM-stickning, en linsjal efter ett mönster från Drops.



Denna stickas endast på till fotbollsmatcherna på TV och det finns hopp om att få den färdig innan sista matchen är spelad.

I huvudet pågår ännu fler planer och när denna KAL drog igång kunde jag inte hålla mig. Jag vet inte om jag har något garn som passar hemma, men det hoppas jag för jag tänker inte köpa något nytt just nu.

Snart kanske jag syns här lite oftare, för nu har jag sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback