Torsdag 26 juni 2008

Så tiden går!

Jag hinner inte med allt jag vill göra. Har prioriterat barn och stickning, inte bloggning.

Jag har försökt att avsluta lite olika saker och lyckats ganska bra tycker jag själv.

Här finns sjalen som jag stickat av garnet som jag vann i Fröken Fräkens
kalendersticknings-utlottning:

Sjal i bambu-garn

Det var ett härligt garn att sticka i, tungt och lätt samtidigt. Mönstret är Branching out.

Jag tror sjalen blir väldigt skön att använda, men jag är ännu inte säker på om jag trivs med färgen. Kanske att den får bli en present till någon.

Jag har garn kvar som jag tror kan bli muddar, Annas kanske?

Kommentarer
Postat av: LenaL

Så jättefin Branching out är! Förstår att färgen kan vara lite svåranvänd, men den är ju läcker där den passar! Linsjalen från Drops ser helt underbar ut också, ser verkligen fram emot att få se bild av den färdig!



Ha det så jättegott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback