Onsdag 5 mars 2008

Blommor

gör faktiskt att man genast känner sig piggare, friskare och gladare!
Igår fick jag blommor från mina arbetskamrater, ett tecken på att man har varit borta alldeles för länge. Men jag tror att jag faktiskt mår bättre, förutom ett litet tryck som återkommit i vänster bihåla. Det ska nu genast åtgärdas med ökade medicindoser enligt läkarens ordination.

image153

Jag hade ett ärende på stan och tänkte att även en ny stickning kan göra gott för kroppen. Nu fanns inte det garn inne som jag ville ha och det var väl egentligen tur, för de pengarna har jag ju inte. Men jag gjorde en liten beställning, om 2 veckor har jag kanske lite, lite mer pengar?


Kommentarer
Postat av: frida

Prova att färga håret oxå. Det gjorde jag, sedan vände det. :-) Hoppas du blir bättre snart. Jag hade influensa den satt i 2veckor som jag inte kunde jobba, känner fortfarande av den efter 3veckor (jobbat 1v). Det verkar vara en seg omgång vad man än har. Krya på dig!

Postat av: LenaL

Ett sånt förbaskat elände att vara hemma och inte orka göra nåt kul = sticka, t ex! Hoppas du snart kryar på dej.

Kram!

2008-03-06 @ 08:22:28
URL: http://leludh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback