Fredag 7 november 2008

2:orna på skolan bjöd till Vernissage i skolbiblioteket


I slöjden har de gjort bokmärken. De har jobbat mycket och bra och vi har också pratat om många nya ord, som såga, slipa, snodd, knut.
Idag var det dags att visa upp för andra och det var roligt att se så mycket de kunde berätta om sitt arbete och hur stolta de var. Kamrater och personal var väldigt imponerade!

 


Tyvärr lyckades jag inte få någon riktigt bra bild, utan barn, men här syns en liten del av utställningen som hängde i taket.

Jag återkommer innan helgen är slut med lite uppdateringar kring lite stickning, denna vecka har jag stickat mycket lite, men förra helgen blev det ju faktiskt en hel liten sjal till min systerdotter.

Kommentarer
Postat av: Åsa Jagemark

Ja, det var verkligen lyckat. Jag har sällan sett så många stolta barn på en gång. Minglet gick ju jättebra, det här måste vi som sagt utveckla.

2008-11-08 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback