Söndag 26 april 2009

En fantastisk helg!

har jag haft hos kära G o B. Bara deras hus får mig att må bra, att dessutom få träffa dem hela helgen och pyssla tillsammans är ju bara underbart! Igår kväll blev jag också bjuden på
teater av B.



Vad gäller pysslandet så var det i papper, både mycket tjockt (3 mm) och mycket tunt.
Igår gjorde jag en låda med lock, locket passar inte riktigt men om jag pressar och försöker tillräckligt mycket ska det gå. Om man bortser från locket (som i värsta fall får användas som en egen liten låda) är jag väldigt nöjd.

Idag blev det en liten mapp att ha stickbeskrivningen i och en liten låda som ännu inte fått foder.

  



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fina de är! Gillar speciellt mappen för stickbeskrivning.

Postat av: Anonym

Håller med föregående Åsa mappen är magnifik. Åsa J

2009-04-27 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback