Måndag 27 juli 2009

Sista semesterveckan och massor att fixa


Jag har hittat den, verktygslådan jag ville ha! och den fanns ju i min bästa verktygsbod hemma i min stad.

Så här ser den ut:



Jag har också köpt garn idag: Rowan Chunky Tweed



Det ska bli en A-formad jacka enligt Nina Sagulins mönster är det tänkt. Den stickningen får jag starta på onsdag. Till den fick jag köpa nya tippar igen... hade ju inte 6 mm.

För en vecka sedan firade mina döttrar min födelsedag (jag hade tänkt slippa) och kom till mig med denna bricka på morgonen

  

T hade köpt rött Nissegarn till mig för egna pengar och tillsammans hade de klätt en tidskriftsamlare med sina finaste bilder.



På eftermiddagen hade de tillsammans med Bibblostick (mormor) ordnat med fest. Det är häftigt att de är så stora nu att de kan fixa saker själva.

Kommentarer
Postat av: Carina Dencker

Å så fin papperssamlare. Skulle jag kunna tänka mig. Vad tror du om barnarbete=tjäna pengar. Kram på dig som blivit äldre o visare genast över natten.

2009-08-04 @ 10:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback