Tisdag 7 juli 2009

Lyx

skulle jag få, sa L och Å när de var här hos mig. Lyx skulle jag fixa förra veckan, massor av lyx i form av nya stickor. Men när jag gjorde mitt besök i garnbutiken var stickorna (tipparna) nästan slut så det blev bara 2 par och 2 kablar och lite annat smått och gott. Däremot var det ju rea på bomullsgarn, så jag köpte lite, till mina tjejer (hemligt!). Nu är ju inte det min lyx utan deras, så därför får jag åka fler gånger till stora staden. Vilken tur!



Här är en del av garnet, 4 nystan är redan uppstickade. Mina stackars flickor har helt gett upp hoppet om att få något av sin mamma och frågar inte ens längre vad och till vem jag stickar. Tänk så förvånade de kommer att bli! En nackdel dock... jag kan inte prova och anar att mönstret inte är perfekt.

Kommentarer
Postat av: carina

Å men den gröna skulle ju kunna vara min om inte jag nu snöat in på lime i alla "färger".



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback